Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát. A Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében a láblécben található ÁSZF a mérvadó.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

ÁSZF

A Citidepo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Webes (webshop) 
Felhasználási és Általános Szerződési Feltételek
2020.12.31.
 
Bevezetés
Üdvözöljük internetes oldalunkon! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!
 
Kérjük, hogy figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert a www.citidepo.hu webshopunk (a továbbiakban: webshop) böngészésével és használatával tudomásul veszi, magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Felhasználási és Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF), továbbá annak tartalmát megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja, így az ÁSZF maradéktalanul az Ön és a Szolgáltató között létrejövő Szerződés részét képezi!
 
A jelen ÁSZF tartalmazza az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a Szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit. Webshopunk használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
 
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül módosítsa az ÁSZF-et, azonban a változtatások nem térhetnek el a jogszabályi előírásoktól és nem vonatkozhat a teljesítés alatt lévő megrendelésekre.
 
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a webshopot időszakonként frissítse, a kínált termékeket megváltoztassa a felhasználók szükségleteinek, illetőleg saját üzleti érdekeinek megfelelően.
 
Amennyiben az ÁSZF elolvasása után további kérdése lenne, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén.
 
I. Általános rendelkezések
1. Szolgáltató
  • Cégnév: Citidepo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Székhely: 2330 Dunaharaszti, Haraszty Ferenc utca 61. 3.
  • Cégjegyzékszám: 13-09-162895
  • Adószám: 14619034-2-13
  • Képviselő: Ádám Attila József ügyvezető
  • Telefon: +36 70 774 7475
  • E-mail cím: citidepo.hu@gmail.com
  • Honlap: www.citidepo.hu
2. Honlap üzemeltető
Szolgáltató a webshop fenntartásához és kezeléséhez üzemeltetőt vesz igénybe, aki tárhelyszolgáltatást biztosítja, és ennek keretében – a vele fennálló szerződésünk tartamáig – kezeli a Társaság webshopban megadott adatokat, valamint tárolja azokat az általa üzemeltetett szerveren.
3. Raktárszolgáltató
A webáruházunkban forgalmazott termékeket a raktárszolgáltató adja át a házhozszállítást végző futárszolgálati partnerünknek.
  • Cégnév: BOY Szállítási és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Leshegy u. 30. DC3. ép.
  • Cégjegyzékszám: 13-09-115999
  • Telefon: +36 70 492 7240
  • E-mail cím: info@boykft.hu
  • Honlap: http://boylogisztika.hu 
4. Fogalommeghatározások
 
Felek: Szolgáltató és Megrendelő együttesen
 
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
 
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.
 
Jótállás: A fogyasztói szerződés létrejötte esetén a Polgári Törvénykönyv szerinti (i) jogszabályon alapuló kötelező jótállás, valamint (ii) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a Szolgáltató a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal.
 
Megrendelő/Ön: webshopunkon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy.
 
Szerződés: Szolgáltató és Megrendelő között a webshopunkban történő megrendeléssel létrejövő adásvételi szerződés.
 
Szolgáltató/Társaságunk: Citidepo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság, mint üzleti tevékenysége körében eljáró személy.
 
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.
 
Termék: webshopunk kínálatában szereplő, értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi.
 
5. Megvásárolható termékek és szolgáltatások
 
A webshopban megvásárolható termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek. A megrendelést minden esetben a visszaigazoló e-mailben közölt feltételek szerint teljesítjük. Áraink minden esetben bruttó árak, az áfát tartalmazzák. Áraink a szállítás költségét nem tartalmazzák. Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló hibákért a vonatkozó törvényeknek megfelelően vállalja a felelősséget. Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha megrendelést részben vagy egészben önhibáján kívül (pl. készlethiány) nem tudja teljesíteni. A már kifizetett ellenértéket ez esetben visszautalja a Megrendelő részére.
 
II. A webshop használata
 
1. Regisztráció
 
Webshopunkban regisztrációval, illetve regisztráció nélkül is lehet termékeket megrendelni.
 
A megrendelés elküldésével a Megrendelő és a Szolgáltató között távollévők között kötött szerződés jön létre a jelen ÁSZF-ben leírt feltételek szerint. Szolgáltató kötelezettséget vállal a megrendelés tárgyának biztosítására a tőle elvárható legkörültekintőbb magatartás tanúsításával. Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi, és a vételárat kifizetni. A termék tulajdonjoga akkor száll át a Megrendelőre, ha a vételár kifizetése hiánytalanul megtörtént. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása részéről ajánlatnak minősül, amelyhez kötve van. 
 
A megrendeléshez a Megrendelő részéről az alábbi adatok megadása szükséges:
  • név/megnevezés;
  • lakóhely/székhely;
  • számlázási adatok (számlázási név, számlázási cím, cég esetén adószám)
  • szállítási cím;
  • e-mail cím;
  • telefonszám;
A megadott adatok a „FIÓK” menüpontban módosíthatók.
 
A hiányosan, hamisan vagy pontatlanul megadott adatokkal a megrendelés elutasításra kerül, illetve a Szerződés nem jön létre, amelynek következményeiért a Megrendelő felelős. Amennyiben a Megrendelő által megadott adatok nem alkalmasak a megrendelés teljesítésére (pl. hibás, nem kézbesíthető e-mail cím, valótlan személyes, kézbesítési és fizetési adatok, stb.), a Szolgáltató a teljesítési kötelezettség alól mentesül.
A megrendelés elküldésével Megrendelő kijelenti, hogy ismeri a megrendelt terméket, annak paramétereit, tulajdonságait és jellegzetességeit, a bruttó árakat és fizetési feltételeket, a szállítással kapcsolatos információkat és az áru átvételének módját.
 
2. Megrendelés regisztrációval
 
A Megrendelő a megadott e-mail címmel azonos felhasználónév és egyedi belépési jelszó megadásával regisztrálhatja felhasználói fiókját webshopunkban, amiről a megadott e-mail címre visszaigazoló üzenetet kap. Regisztráció után felhasználó nevével és jelszavával regisztrált felhasználóként be tud lépni, és azonnal el tudja küldeni megrendelését.
 
A Megrendelőnek lehetősége van a megrendeléshez szükséges adatait a felhasználói fiókja felületén rögzíteni, amelynek eredményeképpen az egyes megrendelések esetén a megrendelési űrlapok vonatkozó sorai a rögzített adatokkal automatikusan kitöltésre kerülnek.
 
Regisztrációra a termék kosárba helyezését megelőzően, és a kosárba helyezett termék megrendelése során is lehetőség van.
 
3. Megrendelés regisztráció nélkül
 
Lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra is. Ebben az esetben a megrendeléshez szükséges adatokat a megrendelési űrlap vonatkozó sorainak kitöltésével adja meg a Megrendelő.
 
4. Adatbeviteli hibák kijavítása
 
A Megrendelőnek a megrendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a webshopban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a regisztrációs adatok esetén a „FIÓK” menüpontban, megrendelési adatok esetén a megrendelési űrlapon, a megrendelt termékek esetén a Kosárban (pl. termék törlése a kosárból az „ELTÁVOLÍTÁS” feliratra kattintva).
 
III. Megrendelés menete
 
1. Termékek kiválasztása és kosárba helyezése a webshopban.
 
Amennyiben szeretné megrendelni a kiválasztott terméket, kérjük adja meg a kívánt mennyiséget és kattintson a termék mellett található „KOSÁRBA” gombra. A termék ekkor a kosárba kerül. Amennyiben egyidejűleg más terméket szeretne még megrendelni, akkor a „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” gombra kattintva nyugodtan folytassa tovább a böngészést és a következő megvásárolni kívánt terméket ugyanilyen módon helyezheti a kosárba.
 
A kosarát a menüben található Kosár ikonra kattintva bármikor elérheti.
 
2. A kosár tartalmának frissítése, törlése és a megrendelés véglegesítése
 
A kosár tartalmának megjelenésekor a vásárlást tovább lehet folytatni a „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” gombra kattintva. Amennyiben vásárlását tovább folytatja, és újabb terméket/termékeket helyez kosarába, akkor a kosár tartalma automatikusan frissülni fog. Kosarának tartalmát bármikor törölheti a terméknév alatti „TÖRLÉS” gombra kattintva. 
 
Nem regisztrált felhasználó esetén a kosár tartalma a webáruházból történő kilépéskor sem nem törlődik, így, ha Ön bármikor visszatér www.citidepo.hu oldalunkra a Kosár tartalma változatlan lesz. Ettől kivétel, ha Ön a böngészőjében a „cookig törlése” beállítást másképp állította be. Regisztrált felhasználó esetén a Kosár tartalma nem törlődik ki annak érdekében, hogy a megrendelés a vásárlás megszakítása esetén is folytatható legyen.
 
Amennyiben nem kíván több terméket a kosárba helyezni a „TOVÁBB A PÉNZTÁRBA” gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot.
 
3. Szállítási mód
 
A webáruházunkban megrendelt termékeket az Ön által megadott szállítási címre futárszolgálat segítségével kézbesítjük.
 
4. Fizetési mód
 
Kiválaszthatja a megrendelés teljesítésének fizetési módját, de előtte még áttekintheti a rendelés adatait, majd választhat fizetési módot.
  • Utánvét: A megrendelt termék(ek) vételárát, valamint a házhozszállítás díját a Megrendelő a futárszolgálat munkatársának fizeti ki a termék(ek) átvételekor készpénzben vagy bankkártyával.
  • Online bankkártyás fizetés: Webshopunk részére a CIB Bank Zrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetés választása esetén átirányítjuk a CIB Bank Zrt. fizetőoldalára, így a fizetést nem a webshopban, hanem közvetlenül a CIB Bank Zrt. által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik.
A sikeres fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükség:
  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
  • A kártya érvényességi ideje, lejárati dátuma (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyja üresen!)
  • A Tranzakcióban érintett számlavezető pénzintézetek további, a Megrendelő aktív közreműködését igénylő ügyfélazonosítási protokollt alkalmazhatnak a mindenkori jogszabályi elvárásokhoz igazodva, továbbá a Megrendelő által igénybe vett banki szolgáltatások egyedi feltételeinek megfelelően. (pl. tranzakció megerősítése SMS-ben kapott biztonsági kóddal, mobiltelefonos applikációban történő jóváhagyás, telekód, stb.)
A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik és értesítést kap a tranzakció sikerességéről. Ezután a rendszer visszairányítja a webshop felületére. Amennyiben az azonosítás sikertelen, a tranzakció is sikertelenül végződik.
 
Webshopunkban elfogadható kártyatípusok:
  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • Visa Electron (nem dombornyomott) - a Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyáját kibocsátó banknál engedélyezte az internetes vásárláshoz való kártyahasználatot, a bankkártyás fizetésnek semmi akadálya. Ha ebben nem biztos, keresse fel a kártyát kibocsátó bankot további információkért!Maestro - A CIB Bank Zrt. internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Ha gond adódna, kérjük, keresse fel bankfiókját a további információkért!
Webshopunk a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet!
 
5. Az ÁSZF és az Adatvédelmi Szabályzat elfogadása
 
Amennyiben a megadott adatok helyesek, a vonatkozó jelölőnégyzet kitöltésével meg kell erősítenie az ÁSZF és az Adatvédelmi Szabályzat elfogadását.
 
6. A megrendelés leadása
 
A Kosár oldalán a megrendelésre irányadó jelleggel tételes és összesítő tájékoztatás is található a Kosárba helyezett termék(ek)ről, valamint ezen termék(ek) tartalmazó vételáráról, továbbá a szállítási költségekről.
 
Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „MEGRENDELEM” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató részéről Szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek.
 
Ön a „MEGRENDELEM” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.
 
7. A megrendelés visszaigazolása, Szerződés létrejötte
 
A webshop a megrendelésről automatikusan egy visszaigazoló e-mailt küld a Megrendelő által megadott e-mail címre, továbbá kiállítja a számlát. Ha az e-mail nem érkezne meg, célszerű a levélszemét („spam”) mappát ellenőrizni.
 
A Szerződés alakilag akkor jön létre, amikor a Szolgáltató által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.
 
A Szerződés tartalmazza a felek következő adatait:
  • név/megnevezés;
  • lakóhely/székhely;
  • számlázási adatok (számlázási név, számlázási cím, cég esetén adószám)
  • szállítási cím;
  • e-mail cím;
  • telefonszám;
  • megrendelt termék(ek) neve;
  • megrendelt termék(ek) ára;
  • megrendelt termék(ek) mennyisége;
  • szállítási mód;
  • szállítási költség;
  • fizetési mód;
A visszaigazolt megrendelés írásba foglalt szerződésnek minősül, azt a Szolgáltató nem iktatja, és később a visszaigazoló e-mail formájában hozzáférhető.
 
A Szerződés kizárólag magyar nyelven jöhet létre.
 
Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni. 
 
Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.
 
8. A számla kiállítása
 
Fontos, a megrendelés során ügyeljen a megadott adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.
 
Társaságunk a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektromos számlát alkalmaz. Termék megrendelését követően a Társaságunk által kiállított számla elektronikus úton, PDF formátumban az Ön által rendeléskor megadott e-mail címre történő továbbítással kerül átadásra. Így rendelést követően két e-mailt kap társaságunktól, melyek a:
Rendelés értesítő
E számla
A csomag papírt számlát nem tartalmaz, ezzel is védve környezetünket. 
 
Ön a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához. 
 
A megrendelésről készült számlát a megrendeléskor megadott e-mail azonnal, automatikusan továbbítjuk.
 
Társaságunk számláinak kiállítása érdekében az alábbi szolgáltatóval működik közre, akinek, mint adatfeldolgozónak a számviteli és adózási jogszabályoknak megfelelő adatokat továbbítja a pénzügyi bizonylatok előállítása érdekében.
  • Online számlázószoftver neve: Számlázz.hu
  • Szolgáltatást nyújtó cég neve: KBOSS.hu Kft.
  • Szolgáltatást nyújtó cég adószáma: 13421739-2-41
  • Cégjegyzékszám: 01-09-303201
  • Email: info@szamlazz.hu 
  • Számlázó elérhetősége: www.szamlazz.hu 
  • Telefon: +36 30 354 4789
IV. A termék átvétele, szállítási díjak, fizetés
 
1. Házhozszállítás futárszolgálattal
 
A webshopban megrendelt termékek házhoz szállítását a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. futárszolgálat végzi. A szállítás a megrendeléskor megadott szállítási címre történik, a szállítás időpontjáról és a rendelésről a Szolgáltató minden esetben visszaigazoló e-mailt küld.
 
Csomagját a GLS futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani. Miután a megbízott futárcég munkatársa átvette cégünktől a megrendelt csomagot, a szállítás pontos időpontjáról a futárszolgálat tud felvilágosítást adni. A csomag felvételéről, illetve a kézbesítés időpontjáról e-mailben kap tájékoztatást, illetve a megrendelt csomag aktuális állapota a https://gls-group.eu/HU/hu/home weboldalon a „HOL VAN A CSOMAGOM?” kereső használatával és a csomagkód beírásával a nyomon követési felületen online nyomon ellenőrizhető.
 
Amennyiben a kiszállított termék hibás, sérült, úgy a termék(ek)ről készült fényképfelvételt a részletes hibaleírással küldje el a citidepo.hu@gmail.com ügyfélszolgálati címre.
 
2. Házhozszállítási határidő
 
A Szolgáltató a megrendelés feldolgozásától és visszaigazolásától számított 2-5 munkanapon belül vállalja, hogy a megrendelt termékeket a futárszolgálat részére átadja. A Szolgáltató minden tőle elvárható intézkedést megtesz a termék mielőbbi kiszállítása érdekében. Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a Szolgáltatót kártérítési kötelezettség nem terheli. 
 
Vállaljuk, hogy a terméket a megrendelés visszaigazolásától számított 5-7 munkanapon belül futárszolgálat partnerünk útján házhoz szállítjuk Önnek.
 
3. Fizetés
 
A megrendelt termék ellenértékét a megrendelés során megadott módon kell kiegyenlíteni. Eltérő rendelkezés hiányában, a számlák a szerződés létrejöttének pillanatában, azaz a megrendelés visszaigazolásáról szóló értesítő hozzáférhetővé válásával esedékessé válnak.
 
Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy a termék nem kereste jelzéssel érkezett vissza a Szolgáltatóhoz, a Szolgáltató a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez kötheti.
 
Szolgáltató visszatarthatja a termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a termék vételárának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett a termékért). Amennyiben a termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, a Szolgáltató a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Megrendelőt.
 
4. Tulajdonjog fenntartása
A kiszállított termék a Szolgáltató tulajdonában marad, amíg a fizetés teljes egészében meg nem történik.
 
V. Szavatosság, jótállás
 
A Szolgáltató a Megrendelő bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet vesz fel. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
 
Ha a Szolgáltató a Megrendelő szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a Megrendelőt.
 
1. Kellékszavatosság
 
A Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Megrendelő érvényesíteni már nem tudja.
 
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a Megrendelő az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
 
Megrendelő – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
 
Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
 
Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
 
Megrendelő közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
 
A Szerződés teljesítésétől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Megrendelő részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Megrendelőnek felróható okból keletkezett, nem köteles a Megrendelő által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
 
Ha a Megrendelő a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
 
2. Termékszavatosság
 
A termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint –kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
 
Megrendelőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Megrendelő a gyártóval szemben érvényesítheti.
 
Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.
 
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
 
Termékszavatossági igényét Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A
Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
 
Megrendelő termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Polgári Törvénykönyv értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
 
A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
 
3. Jótállás
 

A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári Törvénykönyv és a 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelettel módosított 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama:

  • ·      10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • ·      100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  • ·      250 000 forint eladási ár felett három év.

 

A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Megrendelő a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. Egyebekben a jótállási idő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállási jegyet a termék mellett, a dobozban találja.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Megrendelő részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Ha a Megrendelő a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék a Megrendelő részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Megrendelő:

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Megrendelőnek okozott érdeksérelmet.
  • ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Megrendelő érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Megrendelőnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Megrendelő – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a Megrendelő a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyv 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Megrendelő által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Megrendelő érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Ha a jótállási idő alatt a termék első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a termék nem javítható, a Megrendelő eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles a terméket 8 napon belül kicserélni. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Megrendelő által bemutatott, a termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat 8 napon belül a Megrendelő részére visszatéríteni.

Ha jótállási idő alatt a termék három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a Megrendelő eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a Megrendelő nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a Megrendelő nem kívánja a terméket a Szolgáltató költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Szolgáltató köteles a terméket 8 napon belül kicserélni. Ha a termék kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Megrendelő által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat 8 napon belül a Megrendelő részére visszatéríteni.

Ha a termék kijavításra a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított 30. napig nem kerül sor, - a Megrendelő eltérő rendelkezése hiányában - a Szolgáltató köteles a terméket a 30 napos határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül kicserélni. Ha a termék cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Megrendelő által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a 30 napos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő 8 napon belül a Megrendelő részére visszatéríteni.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Megrendelőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. A jótállás nem érinti Megrendelő jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

 
VI. Elállás joga
 
A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti a 14 napos indokolás nélküli elállás joga. Fogyasztónak minősül minden olyan természetes személy, aki olyan célra köt jogi ügyletet, amely gazdasági vagy független szakmai tevékenységi körén kívül esik. Ennek megfelelően jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!
 
Az alábbi elállási feltételek az olyan termékekre vonatkoznak, amelyek rendes körülmények között csomagként visszaküldhetőnek minősülnek (csomagként feladható termékek):
 
1. Elállási feltételek
 
Ön,-amennyiben fogyasztónak minősül- 14 napon belül jogosult e Szerződéstől -indoklás nélkül- elállni.
A fogyasztó az elállási jogát a Szerződés megkötésének napja és a termék vagy termékek átvétele közötti időszakban, illetve a termék vagy a termékek az átvételének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. (több termék esetén, ha a megrendelt termékek átvétele eltérő időpontban történik az utoljára átvett termék dátumától).
 
Ha Ön élni kíván elállási jogával, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (pl. telefonon vagy e-mailben) köteles eljuttatni cégünkhöz a Szolgálttóhoz. Elállási szándékát jelezheti bármely formában.
 
Az elállási határidő betartásához elegendő, ha Ön az elállási szándékáról szóló értesítést az elállási időszak lejártáig megküldi.
 
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta. A Szolgáltató a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus úton visszaigazolni.
 
2. Az elállás joghatásai
 
Amennyiben Ön a Szerződéstől eláll, késedelem nélkül, de az elállási szándék kézhezvételétől számított legkésőbb 14 napon belül visszautaljuk Önnek az összes Öntől kapott befizetést, beleértve a szállítási költségeket is. A visszafizetés banki átutalással történik az Ön által megadott bankszámlára; a visszafizetésért semmilyen díjat nem számítunk fel. A visszafizetést megtagadhatjuk mindaddig - attól függően, hogy melyik valósul meg korábban -, amíg a terméket vissza nem kaptuk, vagy amíg Ön bizonyítékot nem szolgáltat arra, hogy a terméket visszaküldte.
 
Önnek a terméket késedelem nélkül, de legkésőbb a Szerződéstől való elállási szándékának bejelentésétől számított 14 napon belül vissza kell küldenie a Szolgáltató részére. A visszaküldés során a következőképpen kell eljárni: a Szerződéstől való elállási szándékának bejelentését követően értesítjük szállítmányozó partnerünket a felmerült visszaszállítási igényről, aki Önnel közvetlenül veszi fel a kapcsolatot, hogy a visszaszállítást egyeztessék.
 
A határidő akkor teljesül, ha a terméket áruszállító partnerünknek a 14 napos időszak letelte előtt átadja.
 
Áruszállító partnerünk a terméket visszaszállítja. A visszaszállítás költségeit a Megrendelő viseli.
 
A visszaküldött termék esetlegesen felmerülő értékcsökkenését Önnek csak akkor kell megtérítenie, ha az értékcsökkenés a termék természetének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
 
A fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám, vagy postai cím következtében történő késedelem vagy kár miatt bennünket felelősség nem terhel.
 
3. Elállási nyilatkozat minta
A Szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza a Szolgáltatónak.
 
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
 
Címzett: *
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: *
 
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt,
A nyilatkozatminta megtalálható a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet 1.sz. mellékletében. A nyilatkozat minta a következő linken letölthető: https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1400045.kor
 
4. Visszatartási jog
 
Mindaddig visszatarthatjuk a visszajáró összeget, amíg a Ön terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.
 
5. A termék visszaszolgáltatása
 
A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha Ön a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
 
6. Felelősség az értékcsökkenésért
 
A csomagolás felbontása és a termék kipróbálása önmagában nem vezet az elállási jog elvesztéséhez. 
 
A fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A visszaérkezett termékek állapotát minden esetben megvizsgáljuk, a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést a visszatérítendő ellenértékben érvényesítjük.
 
VII. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek
1. Panaszügyintézés
Amennyiben bármilyen kérdése vagy problémája merül fel, forduljon Társaságunkhoz bizalommal a jelen Szabályzatban foglalt elérhetőségeken.
 
A Megrendelő a termékkel vagy az Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait a Szolgáltató alábbi elérhetőségein terjesztheti elő:
Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a fogyasztónak átadja vagy megküldi email-ben.
 
Telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.
 
A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.
 
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően 30 napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a Megrendelőhöz eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
 
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.
 
2. Online Vitarendezési Platform
 
Az Európai Bizottság által működtetett európai online vitarendezési (OVR) platform célja, hogy a színvonalas vitarendezés lehetőségét biztosítva biztonságosabbá és tisztességesebbé tegye az online vásárlást.
 
A platformra a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
 
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
 
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
 
Az Online Vitarendezési Platform az alábbi hivatkozásra kattintva érhető el:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show
 
3. Fogyasztóvédelmi hatósági eljárás
 
Amennyiben a Megrendelő fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. Az illetékes kormányhivatalok listája a https://www.kormanyhivatal.hu oldalon elérhető.
 
4. Vitarendezés békéltető testület előtt
 
A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Megrendelő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. 
 
Békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. 
 
Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
 
Budapesti Békéltető Testület
A Megrendelő lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is. Békéltető testületek elérhetőségei: 
https://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek
 
5. Bírósági eljárás
 
Megrendelő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. Ezzel az eljárástípussal kapcsolatban további információ a https://birosag.hu/ oldalon érhető el.
 
 
VIII. Egyéb rendelkezések
 
A Szolgáltató webáruházában található információk pontosságáért, teljességéért nem vállal felelősséget, azok kizárólag tájékoztatási célt szolgálnak. A Szolgáltató törekszik a pontos információk nyújtására, de a tájékoztatásból eredő esetleges károkért nem vállal felelősséget. A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan károkért, amelyek a Megrendelő számítástechnikai berendezésében vagy egyéb tulajdonában a Szolgáltató által a weboldalon nyújtott szolgáltatások igénybevétele során (pl. káros tartalmak, számítógépes vírusok) esetlegesen keletkeztek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltatásának az internetszolgáltató hibájából történő elérhetetlenségéért, csökkent sebességű működéséért, bármely tartalom vagy adat elvesztéséért; bármely szoftver vagy weboldal meghibásodásáért, programhibákért, rendkívüli események következményeiért vagy technikai hibákért; ideértve a vis majort; valamint a Megrendelő internetszolgáltatójának díjait is.
 
Az internetes szolgáltatások igénybevétele feltételezi a Megrendelő részéről az internet használat kockázatának és korlátainak ismeretét, illetve elfogadását. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a kockázatok felmérése és a tulajdonának védelme az ő felelőssége, ezért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
 
Szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatosságáért vagy hibamentességéért, de tevékenysége során ennek biztosítására törekszik. Karbantartási okból a Szolgáltató jogosult a szolgáltatást bármikor, a Megrendelő előzetes tájékoztatása vagy értesítése nélkül szüneteltetni. 
 
A Szolgáltató a Ptk. vonatkozó szabályai szerit csak a neki felróható jogellenes magatartással okozott károkért felel.
 
Jóllehet munkatársaink gondosan ellenőrzik a weboldalon szereplő információkat, adatokat, árakat, fenntartjuk magunknak a jogot bármely számítási, szerkesztési illetve elírásból származó -nyilvánvaló tévedés miatti -ár változtatásra vagy egyéb módosításra.
 
1. Irányadó jog
 
A Szerződésre és a jelen ÁSZF-re a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
  • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
  • 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (GDPR, általános adatvédelmi rendelet)
2. Adatvédelem
 
A személyes adatokat (pl. megszólítás, név, cím, e-mail cím) kizárólag az adatvédelmi jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően - különös tekintettel 2011. évi CXII. törvényre az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról, valamint az Általános Adatvédelmi Rendeletre (GDPR) - gyűjtünk, dolgozunk fel és tárolunk.
 
A személyes adatok védelmére, azok gyűjtésének és felhasználásának módjára, terjedelmére és céljára vonatkozóan további tájékoztatást a www.citidepo.hu oldalon elérhető adatkezelési tájékoztatónkban biztosítunk.
 
A Szolgáltató Adatvédelmi Szabályzata a következő linken érhető el: https://citidepo.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44 A jelen ÁSZF 2020. november 30. napján lép hatályba.
 
A Szolgáltató jogosult a vásárlás feltételeit és szabályait, a jelen ÁSZF-et bármikor indoklás nélkül és egyoldalúan módosítani. A módosítások a közzétételük időpontjától kezdve hatályosak és alkalmazandók. Árváltozás esetén a változást megelőzően feladott megrendelés esetében a régi – a változást megelőző és a vásárlónak visszaigazolt - ár érvényes és kerül felszámításra. A már megkötött Szerződésekre az ÁSZF módosítása nem hat ki.
 
Citidepo Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság